Zakupy

 

Holcim w Polsce zaprasza zainteresowanych współpracą ze wszystkimi spółkami firmy w zakresie: dostaw materiałów, dostaw surowców, a także wykonywania usług.

Jeśli jesteś już naszym dostawcą to zapraszamy Państwa do skorzystania z portalu dostawców Supplier Portal. Dzięki portalowi możliwy jest podgląd faktur, zamówień i generowanie raportów. Ponadto uzyskają Państwo szybki dostęp do dokumentów związanych z procesowaniem zakupów.

Na Portalu Dostawców prowadzony jest także proces pre/re-kwalifikacji dostawców. Wszelkie informacje dot. tego procesu można uzyskać pod adresem: prequalification.poland@holcim.com lub +48 22 307 13 34.

W razie dodatkowych pytań lub problemów dotyczących faktur i płatności prosimy o kontakt email: servicedesk-pl@holcim.com lub telefoniczny: +48 732 123 339.

Linia obsługiwana od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.30

Serwis prowadzony jest w języku polskim.

Jeśli chciałbyś dołączyć do grona naszych potencjalnych dostawców, skontaktuj się z osobami z działu zakupów. Lista kontaktowa poniżej.

PAWEŁ WĄCHAŁA

Dyrektor zakupów

41 248 75 66

pawel.wachala@holcim.com

PAWEŁ WIECZOREK 

Dyrektor ds. Obrotu Energią oraz Rozwoju Projektów OZE

501 757 575

pawel.wieczorek@holcim.com  

ROBERT SZAJNOGA

Dyrektor ds. Logistyki i Tradingu

502 786 653

robert.szajnoga@holcim.com

Znajdź eksperta Holcim

Szukaj

Proces zakładania dostawców/przewoźników

Postępowanie przetargowe - Login Trade

SPRAWDŹ

Informacja

Zakup i wykonywanie usług w spółkach Holcim są realizowane zgodnie z ustalonymi zasadami BIOZ, które są dostępne na stronie Bezpieczeństwo i ochrona zdrowia.

 

Dokumenty do pobrania

Dokumenty dot. Obrotu Energią Elektryczną